Ledige stillinger som miljøarbeidere

Kvitsund Gymnas søker to ettåringer i 100% stilling som miljøarbeidere

Kvitsund Gymnas er en kristen videregående skole med utdanningsprogram for studiespesialisering. Skolen er godkjent for opptil 200 elever, og har i dag om lag 130 elever fra hele landet. 120 av disse bor på skolens internat, som er en viktig del av skoledriften vår. Norsk Luthersk Misjonssamband eier skolen, og Kvitsund er en del av NLMVGS. Kvitsund ligger i Kviteseid kommune i Vest-Telemark.

Vi har to ledige stillinger som miljøarbeidere/ettåringer.

De to miljøarbeiderne på skolen inngår i et team sammen med internatleder og sosiallærere, og har i oppgave å skape et trygt, godt og utviklende miljø i internatet for alle elever som bor og oppholder seg der.

Arbeidsoppgaver:

– Legge til rette for sosiale arrangementer, turer og møtepunkter
– Være tilstede sammen med elevene i fellesarenaer, og ta initiativ til aktivitet og samvær
– Arrangere leksekafe for elevene
– Tilsynstjeneste i internatet
– Være med å arrangere søndagsmøter og andre kristne møter samt arrangement for og med elevene
– Noen vikartimer ved behov

Vi ser etter deg som:

– Er utadvendt og glad i å snakke med ungdommer
– Kan jobbe som del av et team
– Har ideer og gjennomføringsevne
– Vil være med og vitne om Jesus Kristus

Vi kan tilby:

– En herlig elevflokk å jobbe med og blant
– Et godt team du blir en del av i internatet
– God oppfølging
– Tur med Vg3 til Roma i september
– Fri bolig og kost gjennom skoleåret
– Lønn etter regulativ for NLM-skolene

Det er en forutsetning for ansettelse at du kan legge fram gyldig politiattest, og at du kan identifisere deg med skolens verdidokument og målsetning.

Søknadsfrist: 17. januar 2020

Søknad med CV og referanser sendes til ebentsen@kvitsund.vgs.no