Besøkshelg 2024

9.-11.februar blir det Besøkshelg. På programmet står blant annet omvisning, aktiviteter, god mat og smakebit på undervisning. Dette er din mulighet til å teste hvordan det er å være elev på Kvitsund. Helgen er GRATIS!

Hvordan melder man seg på?

Påmelding sendes til: karkla@kvitsund.vgs.no
(Til påmeldingen trenger vi navn, tlf, epost, adresse og fødselsdato på deg som ønsker å delta på besøkshelgen, og navn, tlf og epost til en av dine foresatte.)

Husk å si ifra hvis du har matallergi eller andre behov vi må ta hensyn til.

Program for helgen:

På programmet denne helgen er det blant annet omvisning, aktiviteter, god mat og du får en smakebit på undervisningen. Dette er din mulighet til å teste hvordan det er å være elev på Kvitsund Gymnas.

Du vil bo på klasserom og får alle måltider i matsalen.

Er du foresatt til 10.klassing, er det mulig å komme innom på samlingen kl.17.30 på fredagen. Vi har dessverre ikke kapasitet til overnatting for foresatte denne helgen, men det er overnattingsmuligheter både i Morgedal og Vrådal.

Foreløpig program for besøkshelgen:

Registreringen starter kl.17.00 i Tunhuset
kl.17.30 Velkommen-samling i matsalen. (for både foresatte og 10.klassinger)
kl.17.45 Infosamling for foresatte i matsalen

kl.01.00 Innetid/ro

Søndag
kl.09.00 Frokost
Helgen er offisielt over.

HER kan du se vlogg fra tidligere  besøkshelg.

Fredag:
Det går busser fra Seljord til Kvitsund. Skulle du komme med en buss som ikke korrespondere med noen av disse, må du gi beskjed innen onsdag 7.februar, slik at vi kan få organisert henting.

Søndag:

Søndag formiddag setter vi opp transport til Bussterminalen i Seljord . For at vi skal være sikker på å ha plass til alle, er det viktig at du gir beskjed om dette før onsdag 7.februar.

Hva må man ta med seg?

– Sovepose
– Liggeunderlag
– Toalettsaker
– Håndkle
– Bankkort til kioskautomat
– Gymtøy
– Gymsko
– Gode uteklær for aktivitet i snø.

Vi gleder oss til å bli kjent med deg. Velkommen til besøkshelg!

Følg oss på https://www.instagram.com/kvitsund.vgs.no/