Velkommen til digital besøksdag

Vurderer du å begynne på Kvitsund? Hold av datoen 30. januar!

Dette blir gøy!

Lørdag 30. januar kl 11:00 arrangerer vi digital besøksdag på Kvitsund. Da kommer vi til å presentere skolen for deg som vurderer å begynne på Kvitsund kommende skoleår. Vi tror og håper at du på den måten vil få et innblikk i hvordan det er å være elev hos oss. Det blir også konkurranser og mulighet for å sende inn spørsmål. Besøksdagen gjelder for deg som går i 10. klasse, men også for deg som vurderer å begynne i Vg2 eller Vg3.

For deg som er foresatt blir det mulighet for å delta i et eget infomøte kl 14:00 samme dag.

Meld deg på ved å klikke på linken under.

Klikk her for påmelding til besøksdagen kl 11:00 lørdag 30. januar

Klikk her for påmelding til infomøte for foresatte kl 14:00 lørdag 30. januar

Utfyllende informasjon om besøksdagen vil bli sendt på mail til deg som melder deg på, i tillegg til en link som du klikker på når besøksdagen eller infomøtet starter.

Velkommen som deltaker, vi på Kvitsund gleder oss til å hilse på deg!

PS: Vi vil også prøve å legge til rette for at du kan komme til Kvitsund for en prat og omvisning i løpet av våren, dersom du ønsker det og hvis smittesituasjonen tillater det. Vi kan dessverre ikke tilby overnatting. Dere som er foreldre er selvsagt også velkomne til å bli med på en besøkstur til Kvitsund. Ta kontakt dersom dette er noe dere ønsker.