Vi kjenner på stor takknemlighet for alle våre herlige elever som fyller dagene med liv, lek og læring. Takk også til alle foreldre/foresatte for godt samarbeid i året som har gått, og til forbedere og givere som står sammen med oss. Nå venter en velfortjent pause for både elever og ansatte, før det braker løs igjen i august med fullt hus, nye muligheter og ny KRIK-linje☺️
God og velsigna sommer fra alle oss på Kvitsund!
For dere som allerede tenker på neste skoleår finner du skoleruta her:
https://kvitsund.vgs.no/skoleruta-elevhefe-kontrakter/
