«Kvitsund-dagen» 19. september

Nå har du muligheten til å ta deg en søndag på Kvitsund med åndelig påfyll, hyggelige folk, flotte omgivelser og god mat!

Søndag 19. september arrangerer vi «Kvitsund-dagen».
Dette er for deg som ønsker en søndag med åndelig påfyll og hyggelig sosialt samvær i Kvitsunds nydelige omgivelser. Vi håper å få se deg her!

Program for dagen:

Kl 11.30 Mingling og kaffe

Kl 12.00 Bibeltime v/ Dag Erik Asdahl (ungdomsarbeider på Kvitsund og områdearbeider i Region Sør). Eget opplegg for barna.

Kl 13.30 Middag (lapskaus)

Kl 15.00 Samling med tale v/ Ketil Jensen (rektor ved Bibelskolen i Grimstad og styreleder for Kvitsund Gymnas). Eget opplegg for barna.

Kaffe og noe å bite i før avreise.

Av smittehensyn og for å beregne mat, ønsker vi at du melder deg på til admin@kvitsund.vgs.no innen mandag 13. september. Betaling (100 kr/voksen) gjøres via vipps i forkant av middagen. Vippsnr.: #120484

Overnatting har vi dessverre ikke mulighet til å tilby denne gangen. Vi kan anbefale Straand Hotell, Morgedal Hotell, Seljord Hotell og Vrådal Hyttegrend.

Velkommen til Kvitsund!