Se Sjøsnacks på NRK!

Kvitsunds ungdomsbedrift reiste på studietur til Ballstad. Se opptak fra direktesendingen i beste sendetid her.

Foto: Ungt Entreprenørskap Telemark

Denne uka reiste elevene til Ballstad i Lofoten. Turen ble gjennomført med støtte fra Kviteseid kommune og Ungt Entreprenørskap Telemark. Ungdomsbedriften fikk blant annet besøke restauranten Himmel og Havn for å få hjelp til å videreutvikle produktet. I tillegg har de vært i havet for å plukke fersk sukkertare, i samarbeid med Lofoten Seaweed Company.

Sjøsnacks UB ble kåret til Telemarks beste ungdomsbedrift, og har dermed sikret seg en gullbillett til norgesmeskerskapet for Ungdomsbedrifter. Med denne studieturen har de fått finjustert på produktet og er dermed klar for å delta i NM.

Se de to interjvuene på NRK her:

Skjermbilde fra NRK

Følg sjøsnacks i sosiale medier her:

• Sjøsnacks UB på instagram.
  • Vil du bli elev hos oss?