Interessert i Kvitsund? Slik søker du om å bli elev

Dersom du har lyst til å bli elev hos oss til høsten, så finner du nyttig informasjon her.

På Kvitsund er den ordinære søknadsfristen 1. mars. Etter dette fortsetter vi med opptak. Noe som betyr at tilbud om skoleplass sendes ut fortløpende.

Dersom du ikke søkte innen fristen, men har et ønske om å bli elev, så fyller du ut søkandsskjemaet på vanlig måte. Da kommer du «sist i køen», altså etter alle som søkte innen søknadsfristen. For skoleåret 2019-2020 er det imidlertid ledige skoleplasser både i VG1, VG2 og VG3.

Velkommen som søker! Ta kontakt med oss dersom du har spørsmål. På grunn av ferie, anbefaler vi deg å ta kontakt med oss på følgende måter:

– E-post til rektor på Kvitsund: rektor@kvitsund.vgs.no
– Send oss en melding på facebook / messenger.

Slik sender du inn søknad:

1. Fyll ut dette skjemaet: kvitsund.vgs.no/soknad
2. Du får umiddelbart en bekreftelse på e-post.
3. Noen dager senere blir du kontaktet angående din søknad.

Lurer du på hvordan det er å være elev på Kvitsund? Sjekk ut YouTube-kanalen vår.