Tre videoblogger for deg som skal begynne hos oss

Ting du må huske å ta med deg, elevenes favorittsteder, kristen skole og fritidsaktiviteter. Alt dette kan du lære mer om i våre spesialproduserte videoblogger.

Hvis du skal begynne på Kvitsund, så kan det være mange ting du lurer på. Vi har derfor laget flere filmer som gir deg svar på ting du lurer på og ting du ikke visste at du lurer på. I episodene får du bli kjent med Hanne og Olga, som er elever på Kvitsund.

Klar for skolestart

Her gjør vi et lite intervju med Kvitsunds nye rektor, du får bli kjent med de tre nyeste fritidsaktivitetene på Kvitsund og kjemilærer Inge Håvard tar oss med på et skum-eksperiment. På slutten av filmen får du også være med på årets siste møte, som vi arrangerte nede ved brygga.

Slik er det å bo på Kvitsund

Hanne besøker Ina, som har gjort det fint på rommet med blomster, tepper, lys og pynt. Olga besøker Daniel som deler både positive og negative erfaringer med å bo på internat. Du får se noen klipp fra et lovsangsmøte og et intervju med noen elever som har fullført tre år på Kvitsund.

STedene du må vite om

Hanne og Olga tar deg med til sine fem favorittplasser på Kvitsund. Mot slutten av episoden tar vi deg med til en liten fjelltopp med skikkelig fin utsikt.

Vi håper du er klar for å begynne hos oss! Send oss en en melding på facebooksiden vår om du gleder deg 😀